torsdag 18. november 2010

Første økt i nytt skjul!

Det er alltid spennende når du bygger nytt skjul om aktiviteten er slik du hadde drømt om.
I mitt tilfelle så er den nye kamuflasjen bare 100m fra der den stod før, så jeg vet at fuglelivet er bra.
Men spenningen er der når jeg setter meg inn og rigger opp kameraet.
Vil fuglene lande på  røttene eller greinene som jeg har lagt ut?
Jeg setter meg godt tilrette og det tar ikke lang tid før kjøttmeisen, blåmeisen, spettmeisen, svarttrosen og bjørkefinken er nedpå.
Forsyner seg godt av solsikkefrøene og brødsmulene. Og ja, de lander etterhvert på de utvalgte plassene.
Men de er raske, sitter bare på mellomlandings stedene i bare noen sekunder.
Uansett bilder blir det!

Kjenner godfølelsen etterhvert som bildene tikker inn på minnebrikken.
En god start i ny kamuflasje!













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei du!

Håper du vil legge inn en hilsen eller kommentar til meg.
Viss du har en bloggkonto må du velge identitet for å legge inn en kommentar.
Men det er enkelt uten også, kryss bare av for anonym når du skal legge inn kommentaren din