torsdag 5. juni 2014

Aktiv Hubro!

Å flytte Hubrobuå" mi for å få  bedre aktivitet på Hubroen har vært et godt sjakktrekk, og ikke minst anskaffelsen av Sigma sin 120-300mm 2,8!
Et Fantastisk objektiv!

Nå har jeg en meget aktiv Hubro som turer "Gjøken " store deler av dagen og en linse som gir meg masse muligheter. Rett og slett- Heilt konge, kan ikke be om mer!

En annen ting som krydrer det hele er at nå lar jeg blitzen ligge hjemme:-)
Og det passer meg egentlig veldig bra siden denne blitz fotograferingen fikk jeg ikke så godt til
heller:-))))

Legger ved noen bilder!














5 kommentarer:

  1. Her får man si du har lykkes med fotoprosjektet ditt, grattis !

    SvarSlett
  2. Imponerende bilder du har fått, likte hele serien.

    Ottar

    SvarSlett
  3. Så fine hubrobilder du får fra skjulet ditt ! Fint å se detaljene på denne store ugla men bilde nr.5 er utrolig fint / Brit

    SvarSlett
  4. Hei!
    Tusen takk for kommentarene!

    mvh
    Knut Egil

    SvarSlett
  5. Grattis med fullklaff og flotte bilder!

    mvh Knut Børge

    SvarSlett

Hei du!

Håper du vil legge inn en hilsen eller kommentar til meg.
Viss du har en bloggkonto må du velge identitet for å legge inn en kommentar.
Men det er enkelt uten også, kryss bare av for anonym når du skal legge inn kommentaren din