fredag 5. november 2010

Krabbefiske!

Har fortsatt ruser og teiner i sjøen. Og prøver å se etter de ett par ganger i uka.
Er ikke så lett nå som det er nesten mørkt når vi kommer hjem fra jobb.

Etter jobb i dag ringte jeg pappa og lurte på om vi skulle ut og dra.
Og han er ikke vanskelig å be.
Det er jeg, pappa (Lars M )og Markus som er de som pleier å dra på sjøen ilag. Det er kjekt. Min far har ialle år hatt stor interesse for sjøen og det er behagelig å ha en med som har en enorm kunnskap om livet i sjøen.
Og han er også kraftblokken ombord.

Idag ble det krabbe til den store gullmedalje, men kun det. Verken hummer eller fisk var det idag. Satse på neste gang!


Krabben ble kokt i garasjen og det er jeg som rensker til hele familien. Tørr å fin var han men lite rogn i hunnene.
Godt blir det iallefall!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei du!

Håper du vil legge inn en hilsen eller kommentar til meg.
Viss du har en bloggkonto må du velge identitet for å legge inn en kommentar.
Men det er enkelt uten også, kryss bare av for anonym når du skal legge inn kommentaren din