tirsdag 13. mai 2014

Ny Hubrokamuflasje!

Jeg lovet i et tidligere blogginnlegg å komme tilbake til min nye "Hubrobu"og vise bilder av den!

Det har vært mye arbeid og slit men ufattelig morro også:-)

Hyttå ble laget i garasjen hjemme før den deretter ble fraktet ut i "Hubroland" og montert opp.
13 ganger frem og tilbake måtte jeg gå for å få med meg alt!

Men bra ble det, og når det nå i etterkant viser seg at Hubroen holder det gående til over klokken seks på morgenen så blir det iallfall spennende fremover!

Nå gleder jeg meg til mange netter i Hubroen sitt rike:-)














1 kommentar:

  1. Utrolig spennende prosjekt Knut Egil! Skal bli morsomt å se resultatet av dette framover!

    SvarSlett

Hei du!

Håper du vil legge inn en hilsen eller kommentar til meg.
Viss du har en bloggkonto må du velge identitet for å legge inn en kommentar.
Men det er enkelt uten også, kryss bare av for anonym når du skal legge inn kommentaren din