fredag 23. mai 2014

Årets første natt med Hubroen!

Har hatt årets første kveld-natt-morgen :-) med Hubroen!
Fantastisk kjekt!

Ny kamuflasje som fungerte veldig godt, nye kulisser med sinnsykt mange muligheter.
 Ja! eg er fornøyd så langt!

Nytt av året er at jeg har kjøpt meg Sigma 120-300 f 2,8 som jeg tror vil gi meg masse
glede fremover:-)
Jeg ser iallfall at denne linsen gir meg mange muligheter. Ohhh yeah!

Min første natt med Hubroen i 2014 var ikke "Bånn gass" med aktivitet, men han var nå innom tre ganger iløpet av natten, og heldigvis viser viltkamera at jeg har nok bare hatt en dårlig natt:-)

Legger ved noen bilder!








2 kommentarer:

  1. lykke til, her har du fantastiske muligheter.

    SvarSlett
  2. Hej K-E!!
    Stort grattis till fantastiska bilder!
    Majsan/

    SvarSlett

Hei du!

Håper du vil legge inn en hilsen eller kommentar til meg.
Viss du har en bloggkonto må du velge identitet for å legge inn en kommentar.
Men det er enkelt uten også, kryss bare av for anonym når du skal legge inn kommentaren din