mandag 29. mai 2017

Haukugle ved hytta!

På lørdag fikk jeg et tips fra en hyttenabo, det var en haukugle som hekket i en uglekasse like ved hytta hans.
Lørdagen var jeg opptatt med mye annet, men grytidlig søndags morgen var jeg på plass.

Jeg ble møtt av uglefar eller mor idet jeg nærmet meg. Så kamera ble flittig brukt.

Noen bilder tikket inn på minnebrikken før de fikk være i fred.

Ugleungene satt på tur og kikket ut igjennom hullet, så jeg tror det var snakk om timer eller dager før de var ute.

Jeg får ta turen bortom til helgen igjen for å sjekke;-)

Kanonkjekt å ha slike i nabolaget:-)

Ha en flott uke!









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei du!

Håper du vil legge inn en hilsen eller kommentar til meg.
Viss du har en bloggkonto må du velge identitet for å legge inn en kommentar.
Men det er enkelt uten også, kryss bare av for anonym når du skal legge inn kommentaren din