torsdag 12. mai 2016

Første runde med Hubroen!



Har nå endelig fått min første runde med Hubroen! En kveld som startet rolig, men tok seg veldig opp på morgenkvisten:-)

Ifølge viltkamera så har hubroen vært veldig aktiv, helt fra 18.30 på kvelden. Så jeg var meget spent i det jeg rigget meg klar.
Ingen hubro dukket opp før sent på kveld, og jeg var helt sikker på at de to hønsa den hadde fått kvelden før låg fortsatt godt i buken på hubroen:-)

Men den ble nok sulten utover natten, for på morgenen var den vilter som aldri før!

Amatørfotografen var veldig fornøyd:-) FANTASTISK!!!!!!

Legger ved noen bilder!















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hei du!

Håper du vil legge inn en hilsen eller kommentar til meg.
Viss du har en bloggkonto må du velge identitet for å legge inn en kommentar.
Men det er enkelt uten også, kryss bare av for anonym når du skal legge inn kommentaren din