mandag 11. mars 2013

Hauk som vokter byttet!

Opplevelsen jeg hadde sist med hønsehauken er ennå under "fordøying"
Så det er kjempe spennende å kikke innom mappen fra den lørdagen!

Og, ja!
Jeg er nok ikke den beste i verden til å slette de "dårlige" bildene med en gang.
Kan jo hende jeg finner noe spennende etterhvert:-) Kan være jeg får bruk for noe, hvem vet:-)

Legger med en tøff seanse der unghauken prøver etter beste evne å skjule sitt bytte!

Ha en flott uke!

Knut Egil




















4 kommentarer:

  1. Men va fina bilder, läckert o se hur den skyddar bytet, bra tajming med foto där

    SvarSlett
  2. Hej Knut Egil!
    Läckra bilder på både höken och dess beteende.
    Ha en fin kväll
    /Ingemar

    SvarSlett
  3. Magnificent picture of this hawk.
    A pity you didn't put the latin name! ;-)
    It spreads its wings in the typical attitude of bird of prey protecting his meal!
    A beautiful series!

    SvarSlett

Hei du!

Håper du vil legge inn en hilsen eller kommentar til meg.
Viss du har en bloggkonto må du velge identitet for å legge inn en kommentar.
Men det er enkelt uten også, kryss bare av for anonym når du skal legge inn kommentaren din