mandag 28. mars 2011

Foreldre kan alt:-)

Har de siste fem årene hatt en fotosekk som jeg har vært meget godt fornøyd med.
Både når det gjelder plass og størrelse.

En dag jeg var ute så revnet glidlåsen til min store fortvilelse.
Den var røket på flere steder.
Med en stropp rundt sekken kom jeg meg ned til bilen og kjørte hjem.

Hva gjør jeg nå?
Skal jeg sende den inn? Levere den til en syerske, tankene fløy igjennom hode før planen var klar!

Mamma!, mamma kan alt!

Sekken ble levert og mine foreldre ble satt på saken.
Min far tok seg av opprakning av den gamle glidlåsen og min mor kjørte land og strand for å få tak i ny.
Dag og kveld ble brukt før den nye glidelåsen ble satt på plass.

Sekken fikk jeg tilbake, og god som aldri før!
Fantastisk flott! Og tusen takk!

Ja, jeg forstår små barn som skryter hemningsløst av sine foreldre, for det gjør jeg også.

Mamma og pappa kan alt:-)

2 kommentarer:

  1. Så heldig du er som har slike foreldre. De kan mye sjø!!! Nydelig bilde av hønsehauken øverst da! Gratulerer!

    SvarSlett
  2. Ja foreldre kan alt de... Flott å lese at de tok oppdraget og at sekken ble så god som ny :)

    SvarSlett

Hei du!

Håper du vil legge inn en hilsen eller kommentar til meg.
Viss du har en bloggkonto må du velge identitet for å legge inn en kommentar.
Men det er enkelt uten også, kryss bare av for anonym når du skal legge inn kommentaren din