torsdag 4. april 2013

Hubro sesongen nærmer seg:-)

Har i en periode matet regelmessig på hubroen.
Åtet har vært borte og spor og sportegn tydet på "hubroaktivitet"

Viltkamera ble plassert ut for en uke siden og idag sjekket jeg minnebrikken:-)
Ohh yeah!! Full fart hele døgnet!

"Min hubro er på plass"

Hadde også vært en hønsehauk nedpå! Spennende!

Så nå er jeg mer en klar for en hubrosesong! Gleder meg stort til å pakke sekken når været er på min side. Rigge kamera på plass,montere blitz og vente.
Og plutselig så sitter den bare der, hvor den kom fra vet ikke jeg.
Men lydløs og mystiske kom den, fasinerende? Jepp!.

Konge!!!!!!!!

Legger ved bilde fra fjoråret og noen bilder fra viltkamera!









4 kommentarer:

  1. Grattis lyckliga du som har dessa möjligheter. Ser fram emot fina bilder !

    SvarSlett
  2. Hej Knut Egil!
    Så härligt att det har blivit dags igen. Vi är många som kommer att följa detta med spänning.
    Lycka till!
    /Ingemar

    SvarSlett
  3. Grattis till fina bilder!! Spännande o se flera framöver

    SvarSlett
  4. Hei !
    Lykke til med hubrofangsten utover ! Spennende

    SvarSlett

Hei du!

Håper du vil legge inn en hilsen eller kommentar til meg.
Viss du har en bloggkonto må du velge identitet for å legge inn en kommentar.
Men det er enkelt uten også, kryss bare av for anonym når du skal legge inn kommentaren din