mandag 9. januar 2012

Nytt år, nye muligheter!

Fantastisk! Nytt år med nye muligheter, det er kjekt!

I høst startet jeg "Nes Naturfoto" et enkeltmannsforetak som fikk en flott start og bedre avslutning på 2011 en jeg kunne drømt om.

Jeg gav ut en kalender for 2012 med Naturbilder fra Karmøy. Denne ble utsolgt raskere enn det jeg hadde trudd og håpet på.

I dagens samfunn og med de mediekanalene vi har tilgjengelig ble annonsene på kalenderen spredd som "ild i tørt gress" på facebook og blogg. Takk til alle som har hjulpet meg!

For mange år siden var jeg rundt og viste bilder (lysbilder) i lag og foreninger.
Og denne lysten til videre å fortelle gode historier ilag med fengende bilder ble ikke mindre etter at jeg hadde et foredrag om min "Hønsehauk i lia" på Villmarkslørdagen i Haugesund nå i helgen. Kjempe!

Nå håper jeg at 2012 vil bringe med seg mange flotte muligheter.

Jeg tenker på ulike fotoprosjekter, foredrag og bildesalg!

Spennende blir det uansett! Nå håper jeg bare på fint vær og en fotovillig hønsehauk til helgen!
Ha en flott uke:-)

3 kommentarer:

  1. Lycka till! Kul att utveckla sitt intresse till det du gör nu. Ser fram emot dina bilder under 2012

    SvarSlett
  2. Hei!

    tusen takk for det!

    mvh
    Knut Egil

    SvarSlett

Hei du!

Håper du vil legge inn en hilsen eller kommentar til meg.
Viss du har en bloggkonto må du velge identitet for å legge inn en kommentar.
Men det er enkelt uten også, kryss bare av for anonym når du skal legge inn kommentaren din